.

.
Efraim Dahlins väg 8 128 64 Sköndal

tisdag 8 november 2011

då kör vi!!

Tisdag och promenaderna är i full gång, idag är det lite kyligt och det märks på de mindre hundarna (speciellt min lilla på råtta)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar